Follow my Instagram @azierayazid for latest update

Thursday, March 24, 2011

Dulu, kini dan selamanya...

This time aku nak share gambar aku dengan suami tercinta yang sebenarnya dah lama patut aku scan dan upload.

Ini gambar nikah kami. (Tolong hiraukan kualiti gambar kerana ini hanya scanned picture dari dalam album dan waktu kami kahwin 8 tahun yang lalu belum ada lagi digital camera atau album digital yang canggih manggih macam sekarang ni)

Ini pula gambar kami masa dinner syarikat kami bekerja (Ya, saya dan suami bekerja dalam satu syarikat yang sama (^^ )


Adakah anda perasan, baju dinner yang dipakai itu adalah sama dengan baju yang aku pakai masa nikah? Memang gembira betul sebab baju tu masih elok.

Oh ya, jangan ingat yang aku sentiasa kurus sebelum aku kahwin tau....

Ini pulak gambar kami berdua sebelum berkahwin, masa belajar sama-sama di US dulu. (Bukan senang tau nak tunjuk gambar ni kat public)


Nampak tak betapa gemuknya aku dan betapa kurusnya suamiku dulu?

Alhamdulillah. Suamiku yang tercinta menerima aku seadanya, masa susah & senang. Masa gemuk & kurus & gemuk balik & sekarang ni sudah kembail kurus semula.

Oh ya, lupa nak bagitau yg berat aku sekarang, sama dengan berat aku masa kahwin dulu. dan InsyaAllah, suatu masa nanti berat aku akan turun dengan lebih banyak lagi.

Lupa juga nak beritahu yang aku kurus masa kahwin disebabkan pil diet (dengan aturan dan nasihat doktor) dan juga intensive aerobics & joggings. Macamana aku naik lepas kahwin, that's a whole different story, yg mana aku akan cerita di masa dan tempat yang lain ha ha.

Sebelum aku lupa nak beritahu, semua orang cakap yang kami nampak jauh lebih baik sekarang, daripada masa kami muda-muda dan sebelum kahwin dulu. ^^

Harapan aku cuma satu, semoga kami kekal bahagia ke anak cucu :D

4 comments:

  1. abg lan ngan kau dah sama size laa... waahhhh bagus betul!! can't wait to meet up with u

    ReplyDelete
  2. akak.. bkn ke anak cucu lah.. hingga akhir hayat.. amin ya rabbal alamin.. doakan utk zura jugak ye.. =)

    ReplyDelete

Penafian Tuntutan Ahli Bebas Herbalife

Disertakan Jenis-jenis Penafian Tuntutan dalam semua post blog Coach Bebas Herbalife Aziera Yazid:-

1. Kesemua Gambar Testimoni Atau Keberkesanan Produk:

"Keputusan Adalah Tidak Tipikal. Hasil Individu Mungkin Berbeza-Beza"

2. Kesemua Gambar Gaya Hidup Atau Pendapatan:

"Pendapatan Tertakluk Kepada Individu Digambarkan Dan Bukan Purata."

3. Kesemua Imej-Imej Produk Herbalife:

"Produk-Produk Ini Tidak Bertujuan Untuk Mendiagnos, Merawat, mencegah Atau Mengubat Mana-Mana Penyakit."

Coach Herbalife

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...