Follow my Instagram @azierayazid for latest update

Tuesday, May 17, 2011

Balik dari Event Herbalife Extravaganza 2011

Sudah tiba masanya untuk aku update sedikit blog ni setelah lama bercuti rehat.
6 hari di Bangkok untuk Extravanganza dan seterusnya 4 hari di Melaka, betul-betul memenatkan. 2 minggu tepat meninggalkan rumah di Kuantan.

Alhamdulillah pada 15 Mei iaitu Ahad lepas, kami sekeluarga selamat tiba di rumah. Tapi sebaik saja sampai di Kuantan, seperti biasa terus stuck dengan kerja. Nasib baik hari ni cuti so dapatlah berehat sikit sambil unpacking barang dan mengemas rumah.

Gambar-gambar semasa di Bangkok masih belum transfer daripada camera lagi. Tapi antara beberapa gambar dah pun diupload oleh kawan-kawan yang pergi bersama aku dan suami ke dalam Facebook. InsyaAllah, gambar dari kamera aku sendiri akan diupload tidak lama lagi.

Bercerita mengenai pengalaman di sana, memang sukar digambarkan sekali. Hanya sesiapa yang berpeluang untuk pergi sahaja yang akan dapat rasakan pengalaman tersebut.Jadi kepada sesiapa yang ada peluang untuk menghadiri event Herbalife pada masa akan datang, tidak kiralah sama ada di Malaysia sahaja, atau di luar negara, memang tidak patut lepaskan peluang untuk menghadirinya. Biarlah setakat training kecil sahaja, kalau ada masa, pergilah.

Dengan menghadiri mana-mana event atau training Herbalife, ini akan dapat meningkatkan pengetahuan kita mengenai produk yang ditawarkan dan lebih meyakinkan kita kenapa kita patut menggunakan produk Herbalife. Kita akan dapat melihat sendiri secara sains kenapa produk ini sememangnya berkualiti dan betul-betul dapat membantu kita .

Maybe next time aku akan ceritakan lebih lanjut mengenai event Extravaganza ini. Apa yang pentingnya sekarang, aku lebih faham mengapa aku harus terus menggunakan produk ini. Betapa pentingnya aku terus menggalakkan orang lain menggunakan produk ini. Bagaimana aku dapat membantu orang lain.

Sekiranya anda belum pernah menggunakan produk Herbalife, inilah masanya yang paling sesuai untuk mula menggunakannya. Sekiranya anda telah mencuba produk ini, anda harus tahu betapa bertuahnya anda untuk bertemu dengan produk ini.

Kepada sesiapa yang masih belum mengetahui mengenai kebaikan produk Herbalife ini, email saya untuk maklumat lanjut di aziera5299{at}yahoo.com

No comments:

Post a Comment

Penafian Tuntutan Ahli Bebas Herbalife

Disertakan Jenis-jenis Penafian Tuntutan dalam semua post blog Coach Bebas Herbalife Aziera Yazid:-

1. Kesemua Gambar Testimoni Atau Keberkesanan Produk:

"Keputusan Adalah Tidak Tipikal. Hasil Individu Mungkin Berbeza-Beza"

2. Kesemua Gambar Gaya Hidup Atau Pendapatan:

"Pendapatan Tertakluk Kepada Individu Digambarkan Dan Bukan Purata."

3. Kesemua Imej-Imej Produk Herbalife:

"Produk-Produk Ini Tidak Bertujuan Untuk Mendiagnos, Merawat, mencegah Atau Mengubat Mana-Mana Penyakit."

Coach Herbalife

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...