Follow my Instagram @azierayazid for latest update

Thursday, October 6, 2011

Tahun ke-3 dengan Herbalife

Sometimes, ada orang tanya aku, apa produk yang aku ambil? Adakah aku masih lagi ambil shake Herbalife selepas 3 tahun? Adakah aku ada ambil lain-lain produk Herbalife selain dari  shake Herbalife untuk turunkan berat badan?

Jawapannya, KENAPA TIDAK? Sudah tentulah YA!

Jika seseorang itu betul-betul telah memahami mengenai kelebihan produk Herbalife, dan betul-betul faham mengenai faedah untuk setiap produk yang dikeluarkan oleh Herbalife, dia sekali-kali tidak akan meninggalkan produk ini.

Oleh itu, adalah penting untuk seseorang yang ingin menggunakan produk Herbalife ini, untuk mendapatkan produk daripada seorang 'Pengguna Produk', bukan setakat 'Penjual Produk'. Sudah tentu anda mahu beli produk daripada seseorang yang menggunakannya, kan?

Anda juga bukan sahaja memerlukan produk semata-mata, tetapi juga anda perlu diberikan panduan cara-cara menggunakan produk dengan betul supaya mencapai keputusan yg diinginkan. Sebab itulah, adalah penting anda mempunyai seorang Coach ketika menggunakan produk ini.

Macam saya, kalau saya dapat tahu Coach saya berhenti menggunakan suatu produk yang dia syorkan pada saya, sudah tentu saya akan merasa ragu-ragu untuk meneruskan penggunaan produk ini.

Tetapi, bagi mereka yang ingin menggunakan produk Herbalife untuk menurunkan badan, dan ingin berhenti menggunakannya setelah mendapat berat yang diinginkan, anda memang boleh buat begitu. Anda tidak perlu meneruskan penggunaan produk ini sekiranya anda tidak mahu terus menggunakannya. Sekiranya anda mampu mengawal pemakanan anda sendiri, dan dapat memastikan berat badan anda dapat dikekalkan, jadi tiada sebab untuk anda terus menggunakan produk ini.

Cuma bagi diri saya sendiri, saya akan terus memilih untuk menggunakan produk Herbalife, kerana dengan mengambil produk ini setiap hari, saya rasa bertenaga.. Dengan mengambil shake Herbalife setiap hari untuk sarapan, berat badan saya dapat dikekalkan. Jadi, kenapa saya mesti berhenti menggunakannya.

Alhamdulillah, saya rasa bersyukur kepada Allah keran diberikan rezeki yang murah untuk terus menggunakan produk ini untuk diri sendiri, dan ahli keluarga yang lain.

Inilah produk Herbalife di dapur saya untuk kegunaan diri saya sendiri, dan ahli keluarga saya:-

Ini semua untuk kesihatan dalaman (Inner Nutrition). Next time saya akan letakkan Outer Nutrition (Skincare ) Herbalife yg saya gunakan setiap hari.

Sampai jumpa lagi!

No comments:

Post a Comment

Penafian Tuntutan Ahli Bebas Herbalife

Disertakan Jenis-jenis Penafian Tuntutan dalam semua post blog Coach Bebas Herbalife Aziera Yazid:-

1. Kesemua Gambar Testimoni Atau Keberkesanan Produk:

"Keputusan Adalah Tidak Tipikal. Hasil Individu Mungkin Berbeza-Beza"

2. Kesemua Gambar Gaya Hidup Atau Pendapatan:

"Pendapatan Tertakluk Kepada Individu Digambarkan Dan Bukan Purata."

3. Kesemua Imej-Imej Produk Herbalife:

"Produk-Produk Ini Tidak Bertujuan Untuk Mendiagnos, Merawat, mencegah Atau Mengubat Mana-Mana Penyakit."

Coach Herbalife

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...